Fuse nieuw PR bureau voor Luxottica Nederland

Fuse Marketing en PROpgericht in 1961 door de Italiaan Leonardo Del Vecchio, is de Luxottica Group – ‘s werelds leider in premium, luxury en sports eyewear – uitgegroeid tot een verticaal geïntegreerde organisatie dat rekent op een wereldwijd distributienetwerk voor haar correctiemonturen en zonnebrillen. Het hele portfolio van de Luxottica Group bestaat uit 30 merken. Wereldwijd werken er 62.000 mensen verdeeld over 130 landen in vijf continenten. Het hoofdkantoor van Luxottica Group is gevestigd in Milaan, Italië.

Vestiging Luxottica Nederland

De Nederlandse subsidiair van Luxottica is gehuisvest in Heemstede. Naast het feit dat Luxottica eigenaar is van de merken Ray-Ban, Vogue, Persol en Oakley, produceert Luxottica voor vele andere merken de brillen en zonnebrillen zoals Ralph Lauren, Versace, Burberry, Prada, Dolce & Gabbana en Chanel. Luxottica is met deze uitgebreide merkenportfolio marktleider in het midden- en topsegment binnen de optiekbranche.

Lifestryle en Fashion

FUSE verzorgt public relations voor haar klanten in de segmenten technologie, entertainment, lifestyle, fashion, retail en corporate. Door middel van haar diepe en unieke expertise staat FUSE centraal in een uitgebreid (internationaal) netwerk van media, celebrities en artiesten. Deze ervaring en expertise stelt FUSE volledig in het belang van haar klanten om zo hoogwaardige, geïntegreerde “PUBLIC RELATIONS” te bieden.

De nieuwe Brillentrends 2009 is uit! Wat is het nieuwste van het nieuwste op ’t gebied van correctiebrillen. Van retrobril, tot een luxueuze accessoire en van sportieve monturen tot klassiekers, alles staat in Brillentrends 2009. Merken: Ray-Ban, Vogue Eyewear, Persol, Oakley, Ralph Lauren, Polo RL, Burberry, DKNY, Miu Miu, D&G, Versace, Dolce & Gabbana, Bulgari, Chanel, Tiffany & Co. en Prada. (bron: Persbericht Persol / Fuse Marketing)