Een zonnebril van Persol dat een ode is aan de wereld van het racen. En natuurlijk authentiek, van uitstekende Persol kwaliteit en puur Italiaans design. Deze editie van de zonnebrillen is volgens Persol geheel gewijd aan de helden die op de vier wielen rond rijden, aan de coureurs achter het stuur waarvan de prestaties legendarisch zijn. De autosport en de Persol sluiten goed bij elkaar aan. Ze delen beiden de kenmerkende waarden als emotie, passie en vakmanschap. Dit zijn waarden die de … [Read more...]
My Exclusive Persol
Het Italiaans zonnebrillenmerk Persol organiseert het lanceringsevent ‘My Exclusive Persol’. Het event vindt plaats bij optiekzaak Oogappel gelegen aan de Van Baerlestraat in het hart van Amsterdam Zuid. Dit jaar viert Persol het 50-jarig bestaan van de Italiaanse filmklassieker ‘La Dolce Vita’ - hét thema van ‘My Exclusive Persol’. Op deze exclusieve avond kunnen genodigden hun nieuwe Persol laten graveren oftewel 'Persolaniseren'. Stijlicoon en host Lieke van Lexmond zal de eerste gegraveerde … [Read more...]
Fuse nieuw PR bureau voor Luxottica Nederland
Opgericht in 1961 door de Italiaan Leonardo Del Vecchio, is de Luxottica Group - ‘s werelds leider in premium, luxury en sports eyewear - uitgegroeid tot een verticaal geïntegreerde organisatie dat rekent op een wereldwijd distributienetwerk voor haar correctiemonturen en zonnebrillen. Het hele portfolio van de Luxottica Group bestaat uit 30 merken. Wereldwijd werken er 62.000 mensen verdeeld over 130 landen in vijf continenten. Het hoofdkantoor van Luxottica Group is gevestigd in Milaan, … [Read more...]